Mårhunde pokal
Fredericia og Omegns jagtforening indførte i 2021 en vandrepokal.
Retnings linjerne, er vedtaget i bestyrelsen 16.4.2021, er som følger.
Skærings datoer for perioden.

•  Sidste dag i februar hvert år.

Man deltager i opløbet om foreningens mårhunde vandrepokal ved at indsende billede(r), med navn og medlemsnummer, samt dato for hver nedlagt mårhund, og data om hvor den er nedlagt/fanget, samt gerne ca. alder og køn, til foreningens næstformand på mail: ejlersen@gmail.com

Mårhunde pokalen overrækkes ved foreningens ordinære general forsamling til den af foreningens medlem der har nedlagt flest mårhunde inden for perioden.
Der tælles kun mårhunde nedlagt i Fredericia kommune.

Første periode vil være fra og med 1.marts 2021 til og med 28.februar 2022.

Vandre pokalen leveres til foreningens formand eller næstformand senest 14dage før den ordinære generalforsamling.

Ved at indsende billeder og deltage i opløbet om pokalen, giver indsender Fredericia og Omegns jagtforening tilladelse, til at benytte fotos på foreningens hjemmeside og facebook.

Knæk og bræk.

Link til PDF